środa, 19 czerwca 2013

Hej!♥ Mam dla was dwie wiadomości. Jedna to taka,że Kasia już nie prowadzi ze mną tego bloga,a druga jest taka,że prowadzi go ze mną Karolina.To Teraz trochę o Karolinie :) . Jest rok młodsza ode mnie,ma brązowe włosy tak jak ja.Ma psa,yorka,wabi się laki. Mamy takie same zainteresowania a mianowicie muzyka. To były takie ogólne informacje ...Nie wiemy dokładnie jak często będziemy pisać. Tematy będą różne.W dzisiejszym poście opowiemy wam jak poznałyśmy się z Karoliną.
aśkaa<3
To może tak już wspominałam wcześniej,że ja i Karolina mamy wspólną pasję i na początku września my ( nie znając się jeszcze za dobrze) przyszłyśmy na próbę chóru. Siedziałyśmy godzinę i rozmawiałyśmy z innymi dziewczynami co chciałybyśmy zaśpiewać na najbliższej akademii. Po próbie,kiedy ja już wyszłam z sali Karolina wyszła zaraz za mną (oczywiście zamyślona) a ja wyskakując zza drzwi mówię mega spontanicznie :,,Cześć jestem Asia ,ty jesteś Karolina prawda?'' . Karolina mega zszokowana odpowiada :,,Aha''. I uśmiechnęła się. I tak właśnie zaczęła się właśnie nasza przyjaźń.

przyjażń

blondii

I to na tyle w dzisiejszym poście . A jak zaczęła się wasza przyjaźń z waszą /waszym najlepszą przyjaciółką/przyjacielem ? Piszcie w komentarzach. Cześć ♥ ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz