piątek, 15 marca 2013

Pierwszy dzień blogowania !:)

Hej! ♥Dzisiaj jest nasz pierwszy dzień blogowania. Na tym blogu będziemy pisać o swoich przemyśleniach na temat różnych rzeczy, zainteresowaniach i innych. :) Będziemy również zamieszczać obrazki,które mogą być inspiracją. Mamy nadzieję, że blog wam się spodoba i zostaniecie tu na dłużej. To zaczynamy :)

Dzisiaj będziemy mówić o zainteresowaniach.Ja na przykład interesuje się muzyką.Kasia zwierzętami.Sama ma w domu psa shih-tzu.A ja ratlerka.No dobra.Przechodzimy do rzeczy.

Moimi ulubionymi piosenkarkami są:

Jula.A oto jedna z jej piosenek(i ta która najbardziej mi się podoba);








Lubię też Cher Lloyd.




 


oraz Honey :






A teraz trochę o zwierzętach :)

Tak wygląda shih-tzu :
(oczywiście to nie jest zdjęcie psa Kasi,ale jest bardzo podobna)

A tak wygląda ratlerek:

(To też nie jest zdjęcie mojego psa,ale mój wygląda
podobnie )

To wszystko na dzisiaj.Napiszcie nam w komentarzach o swoich ulubionych piosenkach lub o swoich zwierzętach.Możecie również podać nam pomysł na kolejny post . Cześć ♥





1 komentarz: